:)

:)

piatok 20. júna 2014


Môj prvý príspevok :)


Ahojte, chcem Vám povedať niečo o sebe a o čom bude môj blog. :)  


Volám sa Simona.
Mám 16 r . ale o mesiac 17 r.
Som študentka :) - kozmetička s vizážistkou.

♥Mám priateľa. ♥
Volá sa Robert :) sme najšťastnejší pár :) 
Pár týždňov do zadu som začala hľadať samú seba.
Znamená to že som si našla veľa nových aktivít.
Čítam knihu- alchymista.
Šetrím peniaze na gitaru.
S kamarátkou Nikky a jej priateľom   si chceme založiť kapelu.
Nevieme ešte názov :D
Našla som si novú brigádu.
Zbožňujem kozmetiku, diy, oblečenie,... :)
Od pondelka sa chystám do fitka. :)
Tak toto je asi tak v skratke kto som  a očom to tu bude :)
Bude tu toho veľa :) nebudem sa zameriavať na jednu vec proste s každého niečo :)
Určite sa toho veľa tu zmení . Na veľa vecí prídem časom keďže som v tomto nová :D
Dúfam že sa Vám môj blog bude páčiť :).
PS: kritiku prímam. naučím sa viac :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára