:)

:)

sobota 21. júna 2014

My Wishlist 4



Ahojte :)

-Táto peňaženka je super, je v nej priehradka na karty, mince, bankovky ale najvychytanejšie na tom je, že môžte kludne do nej dať aj mobil, určite to pomôže veľkému počtu babám ktoré niekedy vybehnú kúpiť len pár rohlíkov a neberú si žiadnu kabelku len peňaženku a takto v nej už kludne môžte nosiť aj svoj mobil :)
-Neviem ako vy ale ja si chcem určite písať denník myslím, že je to taký večerný relax.
Nesedíte pri PC ale píšete si do svojho denníka, tento sa mi obzvlášť páči svojím prevedením.
Našla  som ho aj u nás v papiernictve ale bol drahý tak si ho objednám radšej o polovicu lacnejšie z internetu :)
-Táto kabelka sa mi páči, je priestranná a páči sa mi na nej hlavne tá farba taká neobyčajná :)
Zmestí sa do nej určite všetko čo potrebujem :)
-Púzdro na doklady asi veľa ludí ho má :D ja som si ho ešte neobstarala a je veľmi praktické nemusíte nadávať že máte málo priehradok v peňaženke na doklady takto máte všetko po ruke.

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ahoj :)
      ak myslíš peňaženku tak úplne idem si ju aj objednať budúci týždeň :)
      potom keď mi asi cca o mesiac príde balík spravím článok čo všetko prišlo ako to prebiehalo a pod.. :)

      Odstrániť